2 Aralık 2015 Çarşamba

Ürün İncelemesi | MAC Mehr Ruj

Yeniden merhaba!

Ülkemize gelmesi dört gözle beklenen ve geldiğinden itibaren çoğu kişinin denemek istediği bir internet fenomeni ruj olan Mehr'i inceliyorum bugün. 

Şanslıyım ki bana hediye geldi, Mehr bana geldikten hemen bir hafta sonra da zaten ülkemize de geldi. Bu sayede herkes dilediğince deneyip satın aldı.








Söyledikleri kadar var mı diye soracak olursanız, evet var bence.

Nedenlerine gelecek olursak bir numaralı nedeni rengi... Mehr pembeden ziyade bir kahve-pembe (kirli pembe) ruj ama pembeler de kahveler de baskın gelmiyor. Bu nedenle çok pembe veya çok kahve durmuyor dudakta. Eğer cilt renginiz benimki gibi buğdaysa; sizde de bende durduğu gibi "kirli pembe" duracaktır. Ancak daha sarışın/beyaz tenliyseniz daha pembemsi eğer daha esmerseniz daha kahvemsi duracaktır. Yani bu sizin dudak renginize göre değişir. Bu nedenle hayal kırıklığı yaşamak istemiyorsanız denemeden almayın.



Bir diğer sevme nedenim ise mat yapısı ve kalıcı olması. MAC'in mat rujları yapı olarak tebeşir matlığında değil sürümü kolay olan mat rujlardır (retro mat serisini hariç tutuyorum). Yapısı da ince değil gayet örtücüdür bu mat rujlar. Dudak çizgilerine dolmuyor. Ben kullanmadan önce dudaklarıma Flormar 229 numaralı dudak kalemini uyguluyorum. Renkleri tıpatıp uyuşmasa da 229 numaralı dudak kalemi de kirli pembe oluğu için işimi görüyor. Bu sayede daha kalıcı sonuç elde ediyorum. Aşağıda gördüğünüz gibi 229 biraz daha koyu duruyor.




Son olarak - bahsedildiği üzere- dudakları daha dolgun gösterme iddiası da bence gerçek. Belki de bunu kafamda yaratıyorum bilmiyorum ama içimden bir ses bana dudakları dolgun göstermede işe yaradığını söylüyor. Bu iddia benim kafamda yarattığım bir şey olabilir; duyduklarım beni etkilemiş olabilir.



Bu fotoğrafta normalden daha pembe durmuş. Mehr'i ben her tür makyajla yakıştırıyorum. İster bir eyeliner makyajı yapın ister dumanlı göz makyajı yapın makyajınızı tamamlayacaktır. Sıfır makyajla da güzel duruyor. Çok tok bir rengi var. Bu nedenle bu ruju da her zaman elimin altında olacak şekilde; montumun cebinde taşıyorum. Hatta kolye yapıp boynuma da asacağım her an çıkarıp sürebileyim diye, o kadar seviyorum...



Kısacası; eğer elimde her gün sürebileceğim; yapısı ve rengi güzel bir ruj olsun, günlük makyajlarıma uysun veya hiç makyaj yapmasam da süreceğim bir rujum olsun diyorsanız teninize uyduğu sürece bu ruju gönül rahatlığıyla alabilirsiniz. Gerçekten kötü diyebileceğim bir yanı yok, kendimi zorluyorum acaba kötü bir özelliği var mı diye ama yok. Bunun için MAC'e gidip denemek istediğnizi söyleyin, zaten size yardımcı olacaklardır. Ben tester denemekten nefret ediyorum ama MAC'te nispeten daha iyi çünkü ruju temizliyorlar talep ettiğinizde. MAC rujlar şu an 58 TL.

Benim diyeceklerim bu kadardı umarım keyifli bir yazı olmuştur. 


Facebook: /bunuyazmamgerek
Instagram: @bunuyazmamgerek
Email: bunuyazmamgerek@gmail.com

7 yorum:

  1. ikisinin de rengi çok güzel iyi günlerde kullan canım google + ve gfc de takibe aldım seni 91, takipçin oldum :) bana da beklerim

    YanıtlaSil
  2. renk sana çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel çıkmışsın canım :)

    YanıtlaSil