13 Temmuz 2015 Pazartesi

Ürün İncelemesi | Yves Rocher Kayısılı Peeling

Yeni haftadan herkese merhabalar!

Haziran sonu ve Temmuz başı benim açımdan verimli oldu. Umarım kendime verdiğim sözleri tutmaya devam ederim. Sizlerden de olumlu geri dönüşler almak beni daha çok motive ediyor. 

Bugünkü yazımda uzun süredir kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Yves Rocher markasına ait bir yüz peelingi...








Bu ürünün minicik olmasına bakmayın ben bitiremiyorum. Sanki ben kullandıkça içine biri yeniden ürün koyuyor. 

Bu peelingi sık sık kullanmıyorum bu yüzden bitmiyordur elbette çünkü ben her gün peeling kullanılmasına karşıyım. Belki cildiniz her gün soyma işlemini kaldırıyordur ve belki de rahatsız olmuyordur. Peelingin amacı ciltteki ölü hücreleri atarak hücre yenilemesini tetiklemek ve yeni hücrelere yer açmak ancak her gün cildimiz ölü hücre üretecek kadar ne yapıyor olabilirsiniz ki? Biraz da cildimizi kendi haline bırakmak gerekir o yüzden ben bu ürünü 2 günde 1 kez kullanıyorum. 

Kokusu MÜ-KEM-MEL! Yani kısaca yaz kokuyor diyebilirim. Kokusu için bile kullanılabilirim. Bazı güneş kremlerinin kokusuna benzettim.




Kullanım şeklim de şu şekilde oluyor; banyo yaparken sıcaktan ve buhardan temizlenmiş ve gözenekleri açılmış cildime az miktarda sürerek 1 dakika kadar yüzümde bekletiyorum. Bu şekilde içindeki peeling tanecikleri biraz olsun yumuşuyor. Daha sonra çok hafif ve yavaş dairesel hareketlerle cildime peeling işlemini uyguluyorum ve akan suya yüzümü tutarak temizliyorum. Tanecikler yukarıda gördüğünüz gibi küçük ama erimiyorlar. Sadece çok sert uygulamamaya dikkat edin. 

Birazını da boyun aşağısındaki dekolte bölgeme sürüyorum çünkü cildimdeki pütür pütür kabarcıklar orada da oluşuyor ancak peeling sayesinde orayı biraz olsun pürüzsüzleştiriyorum. 



Bu ürün çok sevildi, her yerde yok sattı, geldiği gibi satıldı hep ve ben de ne zaman Yves Rocher'a gitsem bulamıyordum bu nedenle. Abartıldığı kadar var mı peki bana göre? Hayır bu kadar abartılmasını ben fazla buluyorum açıkçası fakat piyasadaki rakiplerine göre fiyat/performans açısından en başarılı ürün diyebilirim.

Bana göre bu peeling; fiyatı uygun, tanecikleri çok yormayan, cildi soymada başarılı bir ürün ancak ben kullandıktan sonra gözle görülür bir değişim fark edemedim kendimde. Gözeneklerimde bir küçülme zaten olmadı ama siyah noktalarda da etkili olmadı. Sadece cilt soyma için kullanışlı, onun dışında pek bir etkisi yok.

Siz bu meşhur peeling hakkında ne düşünüyorsunuz?

Teşekkürler

Deniz Berfu

Instagram: @bunuyazmamgerek
Facebook: /bunuyazmamgerek
Twitter: @bunuyazmamgerek
Email: bunuyazmamgerek@gmail.com

8 yorum:

  1. çok çok beğendim dekkelirse deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. cildim çok hassas olduğu için tanecikler bana pek yaramadı, ama kokusu kesinlikle harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanın evet o konuda hassasiyetiniz varsa taneciksiz peelinglere bakabilirsiniz :)

      Sil
  3. Bu peelingi severek kullanmıştım.

    YanıtlaSil
  4. bu pleelini geçen yıl bende kullandım kokusu muhteşem verdiği nem muhteşemdi fakat benim cildimin ne zaman bu ürünü kullandıysam sivilcelenme yaptığını gözlemledim yinede anlaşmaya çalıştım ama bir türlü anlaşamadım bu peelingle vedalaştım suratımı sivilce yuvasına döndürmek istemedim acaba tek bende mi sivilce yaptı bu ürün yoksa benim gibi olanlarda var mı merak ediyorum doğrusu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrusu bende sivilcelenme yapmadı ancak olumlu etkisi de olmadı. Kokusu ve verdiği temizlik hissinden dolayı devam ediyorum ben de kullanmaya. Cildiniz sivilcelenmeye karşı hassassa peelingler malesef ki kötü etki yaratabiliyor :( Umarım kendinize uygun ürünü bulursunuz :)

      Sil