4 Temmuz 2015 Cumartesi

Ürün İncelemesi | Pastel Daylong Kissproof Ruj 20 Numara

Merhaba!

Dünkü yazım makyaj denemesi sizlerin hoşuna gitmiş çok güzel geri dönüşler aldım ve bu beni daha çok yazmaya teşvik etti. Bundan sonra her Cuma günü makyaj denemesi günü olacak bir aksilik olmazsa... Yazımı okumayanlar varsa linkini koyuyorum buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Bugünkü yazım çok sevdiğim bir ruj. Daha doğrusu ben her ruju çok seviyorum. Benim en çok satın aldığım makyaj ürünü rujdur ancak Pastel'i bu rujları diğer rujlara göre daha popüler oldu.








Ben Pastel'in bu likit ruj serisiyle tanışalı 3 ay oldu. Mart ayında aldığım aynı seriden 15 numaralı ruju öyle çok sevdim ki abartısız bir ay boyunca her gün elim ona gitti. Ancak 15 numaralı renginde kahvelik daha çok olduğu için yaz aylarında daha doğal renge ihtiyacım olduğunu düşünerek, bu ruju, 20 numarasını aldım.

Bu rujları ben her yerde bulamıyorum. Genelde 15 ve 20 Watsons ve Gratis'lerdeki Pastel standlarında bulunmuyor. Pastel markasının kendi internet sitesinden getirebilirsiniz stoklarında var ancak ben Rossmann'da bulup hemen aldım çünkü 1 tane kalmıştı orada da. Fiyatı 18.90 TL...

Rujun rengine gelelim; ruj içinde kahve barındıran pembe doğal tonda bir ruj ancak "dudak rengi"(nude) diyemem çünkü dudak renginden bir tık daha koyu oluyor bende. 15 numara eğer sizde varsa 15 ve 20'yi yan yana koyup ambalajlarına baktığınızda ikisi de aynı renk gibi gözükse de aslında dudakta 15 kahve 20 de kahvemsi pembe duruyor. 


Bu ruj asla bir lip gloss yani dudak parlatıcısı değil, tam tersi bu ruj bir lip stain yani likit ruj. Şöyle açıklayayım; likit forma olup dudağınıza sürdüğünüzden yaklaşık 10 saniye sonra matlaşan ve sabitlenen bir ruj. Dudakta tamamen mat duruyor ve ışık yansıtmıyor.

Fırçası yine bir dudak parlatıcıları (lip gloss) gibi ucunda sünger bulunan ve sürülmesini çok kolay hale getiren bir uca sahip. Ucundaki süngerler dudağınızdaki çizgileri taşırmadan rahatlıkla ruju sürebiliyorsunuz detay konusunda başarılı.

Dezavantajı ise mat ve likit olduğu için dudak çizgilerine doluyor. Aşağıdaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi dudak çizgilerine dolunca bu şekilde görünüyor. Ben bu durumu takmıyorum ama sizi rahatsız edebilir. Bu tarz ürünlerin testerlarını denemiyorum ve siz de denemeyi sevmiyorsanız çizgilere dolunca nasıl durduğunu görmeniz için görselini de ekledim. Sevip sevmemek, takıp takmamak size kalmış ben bu durumu umursamıyorum.


Kalıcılığı başarılı çünkü sıvı yapısı kurur kurumaz sabitleniyor ve dudağa yapışıyor. Üzerine bir şey yiyip içtiğinizde hemen geçmese bile bir süre sonra ortadan açılmaya başlıyor ve bu durumda açılan kısma yama yapmak yerine bütün ruju bir ıslak mendille silip yeniden sürmenizi öneririm çünkü yama yaptığınızda açılmamış kısımla yeniden sürdüğünüz kısım arasında ton ve yapı farklılıkları oluyor. Bu nedenle çok da hoş gözükmüyor.

Benim bu ruj hakkında diyeceklerim bunlar. Bende 15 ve 19 numaraları da var onların da yazılarını çok yakında yazacağım.


Eğer yaz aylarına uygun dudak renginden biraz koyu, mat ve kalıcı bir ruj arıyorsanız şans verebilirsiniz. 

Piyasadaki diğer likit rujlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Note markasının ve Rimmel London markasının da başarılı likit rujları var.

Herkese güzel haftasonları diliyorum

Deniz Berfu :)

Instagram: @bunuyazmamgerek
Facebook: /bunuyazmamgerek
Twitter: @bunuyazmamgerek
Email: bunuyazmamgerek@gmail.com

6 yorum:

  1. ahhh ne güzel bir rengi var :)

    YanıtlaSil
  2. Çok yakışmış canım. Off bu rujdan da almak zorunda kalacağım anlaşılan:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :)
    Merak ettiğim bir üründü yorum için teşekkürler.
    Blogunuzu bir keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım.İlginizi çekerse bana da beklerim.Sevgiler..
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Ay bayıldım! Çok güzel resimlemissiniz ve anlatmışsınız, bence 15 i istiyordum hakikaten benziyor.. Sizi takibe aldım banada beklerim ^-^

    YanıtlaSil
  5. Vaktim yok diyorsanız ve sabah sürüp akşama kadar tazelemeden kalıcı makyaj arıyorsanız Day Long formülü tam size göre.

    Pastel Day-long Lipcolor ile gün boyu dilediğiniz gibi bir şeyler yiyin, için. Uzun süre kalıcı özelliği olan rujunuzun iz bırakmadığını ve renklerini canlılığını hiç kaybetmediğini göreceksiniz.

    www.hafifeal.com/e/pastel-day-long-lipcolor

    YanıtlaSil
  6. Pastel 15 ve 20 numara konusunda merak ettiklerimi öğrendim. Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil