20 Temmuz 2015 Pazartesi

Ürün İncelemesi | Pastel Day Long Lipcolor Ruj 15 Numara

Herkese merhaba!

Bayram tatilinden sonraki Pazartesi gününde ürün inceleme yazılarına devam etmek istedim.

Bugün sizlere bahsedeceğim ürün bana bütün rujlarımı unutturdu.








Son zamanlarda likit rujlar oldukça popüler. Bunlar dudak gloss'u gibi görünse de değiller. Hepimizin severek kullandığı mat rujların sıvı hale getirilmiş hali de diyebiliriz.

Dudağa sürerken sıvı ancak 10-15 saniye geçtikten sonra donarak matlaşıyor bu nedenle de uzun saatler kalıcı olabiliyor.

Daha önce aynı serinin 20 numaralı rengini de yazmıştım ancak 20 benim için daha "yaz ruju" rengine sahip ancak bu 15 numara daha kahve hatta 2 kat sürerseniz baya baya kahve duruyor. 20 numaralı rujun incelemesi için tıklayın. Ben genelde tek kat sürüyorum çünkü 2 katta dalga dalga duruyor ve rengi istediğimden de kahve duruyor.

İlkbaharda o kadar çok kullandım ki yarısından fazlası bitti artık her gün dışarıya bu rujla çıkıyordum bir ara hiç başka ruj sürmedim. Yaz aylarında ise çok sürmüyorum renginden dolayı.

Dezavantajı olarak çizgilere dolması diyebilirim. Eğer çok kalın tabaka halinde uygularsanız çizgilere dolacaktır ve olduğundan koyu duracaktır. Ben bunun için ucundaki sünger aparatı çıkarırken iyice sıyırıyorum ki fazla ruj sünger aplikatöre gelmesin. 


Gerçek anlamda kalıcı! Örnek vermek gerekirse; ben bu çekimi yaptıktan sonra uyuyakaldım, yola gittik, akşam yemeği yedim ve hala duruyordu. Tabiki saatler sonra ilk sürüldüğü hali gibi kalmıyor, biraz açılmalar oluyor ancak dudakta hala o görüntü duruyor.

Size tavsiyem ruj bozulmaya başladıysa yama yapmayın çünkü dudakta dalga dalga duruyor ve yama yaptığınız belli oluyor. Ruju yenilemek istiyorsanız ruju tamamen silin sonra tekrar sürün.

Bu ruju ben beyaz tenlilere ve buğday tenlilere daha çok yakıştırıyorum eğer ten renginiz esmere yakınsa veya koyu renk dudaklara sahipseniz sizde bu ruj soluk bir koyu kahve gibi durabilir. Mutlaka deneyip almaya çalışın biliyorum tester'lar oldukça kötü durumdalar.

Siz bu ruj hakkında neler düşünüyorsunuz? Benim daha önce bu renk rujum olmamıştı.

Teşekkürler 

Deniz Berfu

Instagram: @bunuyazmamgerek
Facebook: /bunuyazmamgerek
Twitter: @bunuyazmamgerek
Email: bunuyazmamgerek@gmail.com

2 yorum: