26 Temmuz 2015 Pazar

Makyaj Denemesi #4 Siyah Bronz Işıltılı Gözler

Herkese merhaba!

Normalde Cuma olması gereken bu yazının Pazar'a sarkmasından dolayı özür diliyorum. 

Bu makyajı arkadaşım Diyar'a armağan ediyorum (kendisi neden olduğunu anladı) :D

Ufak da bir not düşeyim; gotik makyaj yapmadım. Bu makyajda biraz ışıltılar ve bronzluk olduğu için tam olarak gotik sayılmaz. Onu daha sonra yapacağım.

Yaz olması ve dışarısının deliler gibi sıcak olması bu makyajı yapmamı biraz engellese de evin içinde bir şekilde yapmayı başardım. Yaz ayları için uygun bir makyaj değil malesef çünkü akmaya çok müsait. Ben bu zamana kadar göz içime siyah kalem çekmeyi çok sevmezdim ancak koyu makyaj çok hoşuma gitti kış gelince daha çok denemek istiyorum.





Bu makyajda sadece 3 far kullandım ancak siz 2 de kullanabilirsiniz.

Öncelikle bu makyajdaki önemli noktalardan bahsedeyim;
  1. En önemli püf noktası göz bazı... Göz farı bazını normalden biraz daha fazla kullandım çünkü siyah far çok ama çok tehlikeli hemen akabiliyor, bulaşabiliyor. 
  2. Ayrıca ellerinizi de siyah fara bulaştırdığınız takdirde hemen silmeye çalışın ve yüzünde başka bir noktaya değdirmeyin çünkü yanağınızda çenenizde siyah siyah farlar görebilirsiniz.
  3. Ten makyajınızı en sona bırakın. Önce göz makyajınız bitsin sonra ten makyajınızı yapın çünkü siyah far temiz çalışmaya uygun değil.
Evet şimdi hangi malzemeleri kullandım onları yazayım
  • Loreal Studio Makyaj Bazı
  • Rimmel London Wake Me Up Fondöten
  • Maybelline Fit Me Göz Altı Kapatıcısı -15-
  • The Balm Put A Lid on It Göz Farı Bazı
  • Maybelline Color Tattoo - On and On Bronze
  • The Balm Nude Tude Far Paleti - "Serious" - "Selfish" - "Sultry"
  • Maybelline Smoky Eyes Kalem -Siyah-
  • Rimmel London 03 Numara Ruj
  • Hema Moisturizing Ruj -14-
  • Bourjois Bronzing Powder -51-

Şimdi adımlara geçelim. İlk olarak göz farı bazını sürerek başlıyorum. The Balm Put A Lid On It göz farı bazını göz kapaklarıma uyguluyorum. Bu sefer normalden biraz daha fazla baz uyguluyorum siyah ve akmaya müsait bir far kullanmamdan dolayı.



Bazdan sonra makyajı biraz daha sabitlemek için Maybelline Color Tattoo'dan dibini gördüğüm her makyaja yakıştırdığım ışıltılı ama ışıltıları çok göze batmayan krem far olan "On and On Bronze" rengini sürüyorum. Bu şekilde bu krem far donup kaldığı için bazın üstünde zemin rengi oluşturmuş oluyorum.


Daha sonra bu zemin renginin üzerine The Balm Nude Tude paletinden ana rengim olan kömür gibi aşırı pigmentli anında rengini belli eden farı "Serious" isimli farı Real Techniques far fırçama  alıyorum.


Bu Serious isimli far gerçekten ciddiyet istiyor. Koyu ve çok pigmentli farlar hata kabul etmeyen kontrolü zor renkler. Bunu da yukarıdaki resimde olduğu gibi göz kapağımın önce dış köşesinde sürüyorum.


Daha sonra bir kart veya bir bant yardımıyla keskin bir görüntü yakalamaya çalışıyorum. Bant kullancaksanız bantı öncelikle elinize yapıştırıp fazla yapışmasını ve göz çevrenize zarar vermesini engelleyin.


Bu da farların karışmadan önceki son hali. Şimdi temiz bir karıştırma fırçasıyla The Balm Nude Tude paletinden mat ve sütlü kahve renginde olan "Sultry" isimli farı fırçama alarak bu farları  birbirine karıştırıyorum ve renklerin geçişini sağlıyorum. Dilerseniz siz sadece temiz fırçayla kahve rengini almadan da karıştırabilirsiniz.


Bu da karışmış hali... Kaşlarımın kusuruna bakmayın henüz doldurmamıştım.



Şimdi Maybelline Smoky Eyes kaleminin siyah rengini alarak gelişigüzel göz altıma göz içime ve göz kapaklarıma sürüyorum. Düzgün sürmeniz önemli değil çünkü bu kalemi birazdan dağıtacağım. Kalemin kendi sünger aparatıyla dağıttım ama bu aparat sizde yoksa kulak çubuğu da işinizi görür.



Bu da dağıtılmış hali... En son kirpiklerime Rimmel London WonderFull maskara uyguluyorum ve ten makyajımı da yapıp bitiriyorum. Ten makyajından önce siyah far minik minik yüzünüze dökülmüşse makyaj temizleyicinizle tekrar bir cildinizi temizleyip öyle makyaja geçebilirsiniz.

Bu makyajda allık yerine bronzer tercih ettim çünkü hatların daha keskin olması bence önemli. Bunun için Bourjois Bronzer pudrasını kullandım.

Ben çekimi yaparken iki farklı ruj kullandım. Göz makyajım koyu olduğu için dudakları sade tutmak istedim ancak bir de koyu rujla görmenizi istedim. Açık renkli olan Rimmel London Kate rujlardan 03 numaralı ruj koyu olansa Çiğdem'in hediyesi ülkemizde malesef ki olmayan Hema markasından 15 numara.







Siz bu makyaj hakkında neler düşünüyorsunuz?  Başka ne tür makyajlar görmek istersiniz lütfen benimle paylaşın :)

Teşekkürler

Deniz Berfu

Instagram: @bunuyazmamgerek
Facebook: /bunuyazmamgerek
Twitter: @bunuyazmamgerek
Email: bunuyazmamgerek@gmail.com

2 yorum:

  1. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum..
    Sizi GFC'den takibe aldım.. Bende beklerim :)

    http://alabutikpasta.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Cok guzelsınız zaten ama bu makyaj cok yakışmış (:

    YanıtlaSil