10 Temmuz 2015 Cuma

Makyaj Denemesi #2 | Beyaz Eyeliner ve Koyu Dudaklar

Herkese merhaba!

Bu hafta benim açımdan oldukça dolu bir hafta oldu yazılarımı aksattım ancak hepsini haftaya burada göreceksiniz ;)

Bugün yine bir makyajla buradayım. Cuma günü için size ve kendime söz vermiştim bir makyaj denemesi yazısı yazacağıma dair.

Bugünkü makyaj denememde daha önce görüp çok beğendiğim ancak kendime hiç uygulamadığım bir makyajı yaptım. Siyah eyeliner tabiki güzel ve onunla yapılan makyajlar herkese çok yakışan bir makyajlar ancak beyaz eyeliner'ın duruşu ve bakışlara kattığı aydınlık çok başka. 








Beyaz eyeliner'ın tek dezavantajı piyasada bulunmuyor oluşu. Olanlar da kalem yapıda ve bu yüzden uygulaması zor. Ben bu konuda elimdeki imkanları kullanmak zorunda kaldım. 

Malzemeler aşağıda;

L'oreal Studio Makyaj Bazı
Rimmel London Wake Me Up Fondöten
Rimmel London Stay Matte Pudra - Transparent -
The Balm Put a Lid on It Göz Farı Bazı
Maybelline Fit Me Kapatıcı - 15-
Maybelline Color Tattoo Krem Far - Pink Gold - 
The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı
Rimmel London Scandaleyes Göz Kalemi - Nude -
Rimmel London Wonder'Full Maskara
Note Allık - 03-
Bourjois Bronzing Powder - 51-
Mac Ruj - Diva -


Şimdi önelikle ben ten makyajımı yaptım. Baz ve fondöteni uyguladım. Daha sonra üzerinden Rimmel London Stay Matte pudrasının transparan rengiyle geçtim. Bu makyajda en önemli nokta cilt makyajının eşit olması ve ciltte herhangi bir kırmızılığın kalmamasıdır. En sonunda da pudra ile üzerinden geçmek daha pürüzsüz bir görünüme sahip olmanızı sağlayıp makyajınızı sabitleyecektir.


Şimdi göz makyajına ve kapatıcı aşamasına geçelim. The Balm Put a Lid on It göz farı bazını önce göz kapaklarıma parmaklarımla uyguluyorum daha sonra Maybelline Fit Me kapatıcıyı hem göz altlarına hem göz kapağına hem de kaş altlarıma sürüyorum ve Real Techniques'in Deluxe Crease Brush isimli fırçasıyla dağıtıyorum. Bu adımlar sayesinde cildin tüm yerlerindeki renk eşitlenmiş oluyor.


Göz makyajının ilk adımı Maybelline Color Tattoo krem farlarından Pink Gold'u göz kapaklarıma ellerimle sürmek oluyor. Bu krem farlar en iyi elle sürülüyor. Daha sonra dilerseniz pembe tonunda bir farla üzerinden geçebilirsiniz. 


Şimdi makyajın beyaz eyeliner kısmına geldik. Bu noktada beyaz kalemim olmadığı için ten rengi kalem ve aydınlatıcı pudra kullandım. Sizin böyle bir kaleminiz varsa kullanabilirsiniz ancak beyaz renk esmerlerde çok zıt görüneceği için ten rengi bir kalem kullanmanızı öneririm. Öncelikle kalemi eyeliner sürüyor gibi sürdüm sonra da temiz bir eyeliner fırçasıyla Mary Lou Manizer aydınlatıcı pudrasından elimi korkak alıştırmadan alarak üstünden geçtim. Beyaz eyeliner ve aydınlatıcı kirpiklerinize ve göz altlarınıza döküleceğinden ilk etapta kötü göründüğünü düşünebilirsiniz ancak devam edin.


Sonrasında alt kirpik diplerimdeki göz içine ten rengi kalem çektim yine aynı kalemi kullandım. Bu şekilde bakışlar daha aydınlık duruyor. 

Şimdi de bu beyaz kirpikleri siyaha çevirip bakışlarımıza derinlik katma vakti. Ben Rimmel London Wonder'Full maskarasını kullandım. Alt kirpik diplerime de bir miktar kahverengi farı Real Techniqes'in Detail Brush isimli fırçasıyla uyguladım. Bu şekilde bembeyaz ölü görünüme biraz renk geldi ve alt kirpik diplerim daha boyutlu göründü.

Makyajın geri kalanını da Note markasının 03 numaralı allığını Real Techniques'in allık fırçasıyla çok ama çok az uyguladım. Bourjois'in Bronzer pudrasını da Eklips'in açılı allık fırçasıyla yanaklarımdaki çökük kısma uyguladım. 


En güzel kısma geçelim; Mac markasının meşhur Diva rujunu da uygulayarak bitiriyorum. Rujun bu adımda kusursuz sürülmesi gerekiyor. Zaten ten makyajıyla cildimizdeki tüm kırmızılıkları kapattım  ve gözüme oldukça açık renk hatta beyaz tonlar uyguladım bu nedenle ruj çok çarpıcı durdu. Siz sürerken ruj fırçası da kullanabilirsiniz size kalmış.

Bu beyaz tonlarda göz ve koyu dudakları ben ilk defa uyguladım ve makyajın yarısında çokça pes etmeyi bile düşündüm ancak sonunda içime sindi. En önemli kısmı eşit tonlarda ten, açık renkte göz ve en sonunda koyu dudaklar. 

Beğendiniz mi? Nasıl buldunuz? Lütfen benimle paylaşın :)

Teşekkürler

Deniz Berfu

Instagram: @bunuyazmamgerek
Facebook: /bunuyazmamgerek

1 yorum: