21 Haziran 2014 Cumartesi

Ürün İncelemesi | Maybelline Color Tattoo Krem Farlar

Herkese iyi günler dilerim!

Bugün hepimizin çok iyi bildiği, yakından tanıdığı Maybelline Color Tattoo'lar hakkında yazmayı istedim. Bu kurtarıcı ürünü bir de benden dinleyin.

Elimde 4 adet Color Tattoo var. Bunlar da zaten göz makyajında en çok tercih ettiğim ürünler. Mor ve mavisini almaya gerek duymadım. Alsam da bitiremezdim ve yazık olurdu.



4 tanesinden sadece biri mat diğerleri ışıltılı... Ben üstlerindeki etiketi çıkardım çünkü ürünün güvenlik için yapıştırılmış barkodu tam bu etiketlerin üzerindeydi. Beyaz kocaman barkodu çıkartayım derken etiketin de sağı solu kaydı, çirkin bir görüntü oldu. Ben de komple çıkardım. Cam ambalajda olduğu için de benden artı alan bir ürün oldu. Kapağı haricinde plastik değil. Şimdi hepsini tek tek anlatayım sizlere.


1) Pink Gold: En fazla kullandığım renk bu oldu. Makyajda sim farlara olumsuz bakmıyorum ama favori farlarım her zaman mat olanlar olmuştur. Şimdi niye gidip de simli simli hem de pembe bir farı bitirmeye yakın hale geldim anlatayım. Geçen yaz Gratis indiriminden almıştım ve bu far benim geçen yazımın kurtarıcı farı haline gelmişti. Bu pembenin üzerine sürüp fırça yardımıyla dağıtıp sonra da eyeliner sürülmüş makyaj benim klasik makyajımdı geçen yaz. Kışın neredeyse hiç kullanmadım zaten bu simli farları kullanacaksam da yazın kullanmayı, kışın ise mat tonlar kullanmayı seviyorum. Normalde, pembesi burada görüldüğü gibi aşırı metalik veya aşırı pembe durmuyor. Göz kapağında sırıtmayan bir görünümü var. Bu farı ise bu yaz bitirmeye and içtim! Zaten bu aralar kozmetik ürünlerin ömürlerine kafayı taktım. Kozmetik ürünlerin ömrü hakkındaki yazımı okumadan geçmeyin derim. (Yazı için buraya)


2) On and On Bronze: Bu bence makyaj yapan herkes için olmazsa olmaz bir ürün. Eğer makyajla uzaktan yakından bir alakanız varsa ve bu ürüne sahip değilseniz hiç durmayın gidin alın. Nedenini açıklayayım; çünkü genelde göz makyajında kahve tonlu renkler neredeyse hepimizin favorisi ve bu krem far kahve tonlu makyajlar için çok güzel bir baz görevi görüyor. Bunu sürdükten sonra isterseniz siyah tonlarda siyah-dore bir makyaj da yapabilirsiniz. Artık o tamamen sizin makyajdaki sınırlarınıza ve zevkinize kalmış. Bu ürünü çok severek kullanıyorum ve bittikçe alacağım bir krem far. Makyajda ışıltılı far sevmeyenlerdenseniz ışıltılı olması sizi korkutmasın, üstüne güzel mat farlarla karıştırıp da kullanabilirsiniz. Dediğim gibi, tamamen size kalmış.


3) Permanent Taupe: İşte bu elimdeki tek mat Color Tattoo. Aslında bu ürünü alma hikayem şöyleydi; bir indirim günü yine talan edilmiş savaş alanına dönmüş bir Gratis'teyim. Artık her şeyden ümidimi kesmiştim ancak yine de bir kere daha reyonların altındaki çekmecelere bakayım dedim. Bu Maybelline ürünü ise bambaşka bir firmanın reyonunun çekmecesinden bir kenara fırlatılmış olarak çıktı ve hiç açılmamıştı! Zaten o an "fazla Color Tattoo göz çıkarmaz" diye aldım hemen. Açıkçası diğerlerinden daha farklı bir yapısı var. Mat olduğu için diye sanıyorum çünkü oldukça yoğun. Işıltılı olanlar daha kayganken bu daha net daha yoğun duruyor. Biraz hata kabul etmeyen bir renk ancak kışın oldukça kullandım. Yine de bitmedi! Önümüzdeki kış bitireyim artık.


4) Pomegranate Punk: İnsanoğlu hep kendinde olmayanı ister ya bizler de hep ülkemizde satılmayan ürünlere karşı bir aşk duyarız. Bu Color Tattoo ülkemizde yok malesef. Böylesine güzel bir renk nasıl olmaz değil mi ama? Bu sene Watsons ve Gratis "ülkemizde olmayan ürünler" konusunda adeta atağa geçti. Wake Me Up'lar, Real Techniques'ler Baby Lips'ler, Wet N' Wild'lar ve daha nice platonik aşk beslediğimiz ürünler konusunda sağolsunlar ülkemize getirerek denememizi sağladılar. Ben bilmem! Ben Londra'daydım ve hepsini önceden denedim nihahaha! Neyse gelelim ürüne... Ambalajında koyu bordo gibi dursa da ilk katında pembemsi bir bordo oluyor ancak üstüne kat kat uygularsanız net bir bordo oluyor. Yine bu üründe ışıltılı bir ürün ve yapısı da diğer ışıltılılar gibi kaygan yapıda. Bu renk her makyaja uygun bir baz renkte. Dilerseniz üstüne daha koyu bordolar uygulayın, dilerseniz koyu kahveler, bakırlar, siyahlar vs. her renk için uygun bir baz. Ben yazın da kışın da kullanmayı düşünüyorum. Bunu bitirene kadar da ülkemize bir şekilde geleceğini düşünüyorum. Gelsin de bizi yurtdışı online sitelerle uğraştırmasın nolur! Kısacası bu da On and On Bronze rengi gibi herkeste olması gereken kurtarıcı bir ürün. Üzerine eyeliner çekince de oldukça hoş duruyor.

Maybelline Color Tattoo'lar bu şekildeydi. Hepimiz zaten biliyoruz, elimizde var ancak duymayanlar veya almak üzere olup internetten fikir arayanlar için bir de benden dinleyin istedim. 

Benim bir de ekstra yorumum olacak; şimdi malum bazılarımız Mac'in Paint Pot'larından Painterly veya Soft Ochre'e sahipler, bazılarımız sahip olmasalar da fikir sahibiler (ben gibi :p) veya bazılarımız yeni yeni makyaja ilgi duymaya başladıklarından dolayı daha önce hiç duymadılar. Maybelline Color Tattoo'larında bu tarzda göz kapağındaki rengi eşitlemeye yönelik far bazı amaçlı bir ürünü olsa bence herkesin kullanabileceği bir ürün olmaz mıydı? Color Tattoo'lar gerçekten kalıcılar, akma ve bulaşma yapmıyorlar. Böyle tonlarda yeni renkler çıkarsalar süper olurdu! Belki de bu tarz bir ürünü vardır da ben bilmiyorumdur, olabilir.Varsa yazarsanız sevinirim.

Bu krem farlar hakkında siz neler düşünüyorsunuz? Lütfen bana görüşlerinizi yazın :)

Deniz Berfu

Bizi takip ediyor musunuz hı?
Instagram: @bunuyazmamgerek
Twitter: @bunuyazmamgerek
Facebook: /bunuyazmamgerek
Email: bunuyazmamgerek@gmail.com

2 yorum: